Digitale produkter

Mere end tre millioner danskere er på Facebook, og vi tilbringer stadig mere tid på andre sociale medier som for eksempel Snapchat, LinkedIn og Instagram. Derfor er jeg optaget af, hvordan du får brugt de sociale medier til at få din historie udover rampen.

Leverer video, podcast og billeder i høj kvalitet

Lyd, video og billeder er noget af det, der kan få din målgruppe til at holde blikket fast, når de scroller ned over deres nyhedsfeed på et socialt medie. Derfor starter jeg altid et nyt møde med en kunde med at overveje, hvilke redskaber, der vil egne sig bedst til at få dit budskab til at trænge igennem nyhedsstrømmen. Jeg producerer selv video, podcasts og billeder i høj kvalitet og efteruddanner mig løbende, så jeg altid har en opdateret journalistisk værktøjskasse.

Hvordan bliver din historie bedst fortalt?

Skal din historie fortælles som en artikel ledsaget af lyd, billeder eller video? Eller trænger historien bedst igennem nyhedsstrømmen, hvis den fortælles som et opslag på Facebook, Snapchat eller Instagram? Eller er det klassiske nyhedsbrev det format, der bedst når din målgruppe? Det er nogle af de spørgsmål, vi vil tale om på et indledende møde.

Udover mine fem års erfaring som radiojournalist på DR, arbejder jeg på et solidt grundlag af efteruddannelse i digitale medier, foto og video, som jeg har taget gennem Journalistforbundet og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Digitale produkter